2015/09/18

LOOKBOOK - MSW'15 (część I)

Kochani, zapewne nie macie pojęcia, jak stęskniłyśmy po Waszych komentarzach pod takimi postami. W związku z tym, w najbliższym tygodniu planujemy zrobić lookbook dzisiejszej dostawy do MSW, natomiast dziś - przedstawimy stylizacje z użyciem rzeczy z ubiegłej kolekcji. Miłego oglądania!


Artykuły użyte w stylizacjach:

Stylizacje:

Soxo_
1. Top- MSW, Kolczyki- Couture, Pasek- Mark Fast, Lis- Antidote, Buty- YH
2. Top- MSW, Naszyjnik- YSL, Kurtka- Antidote, Spodnie- It Girls, Torebka- Chanel, Buty- Callie's Picks


Sweet0Monisia
3. Sukienka- MSW, Rajstopy- Fame, Buty- Velved Orchid, Torebka- YH, Naszyjnik- YH, Kapelusz- Bonjour Bizou


dora_dorka
4. Spodnie 1- MSW, Spodnie 2- Film Theory, Bluzka- Bonjour Bizou, Kopertówka- Callie's Picks, Pasek- Apre-Ski, Sandałki- PPQ, Pierścionek- Sunny Bunny 
5.  Spodnie- MSW, Naszyjnik- MSW, Top (Sukienka)- Wild Candy, Pasek- YH, Buty- YH, Torebeczka- Royalty

Jak oceniacie kolekcję? Które stylizacje przypadły Wam do gustu? Podzielcie się opiniami :)

17 komentarzy:

  1. Uważam że najlepsze i wróżniające się stylizacje to :
    - 1 stylizacje o Soxo - ten ,,top" ( ja uważam że to sukienka ) owszem jest warta uwagi. W twojej propozycji jest śliczna a twój projekt na stylizacje jest bardzo pomysłowy jestem pozytywnie zaskoczona mimo to że użyłaś kilka prostych artykułów
    - u Sweet0Monisia jak zawsze jestem zadowolona Twoje propozycje zawsze wpadają w mój gust i je uwielbiam ta jest chyba najlepsza !

    U dora_dorka dziś się nie zachwyciłam sie twoimi stylizacjami troche podoba mi się z nr2 ale złym wyborem jest top ( sukienka ) nie najlepiej wygląda tutaj ;/ Buty mają dziwny krój i straszą ;/ więcej nic nie mam do powiedzenia

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten top z falbanką to zdecydowanie bluzka. Za krótkie to na sukienkę XD

      Usuń
  2. Sweet0Monisia poszła na łatwiznę, zamieszczając tą samą stylizację, co na simplicity-is-art. Natomiast stylizacje Soxo_ są bezbłędne.
    Nimrodel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, niemal tą samą. Została zmieniona całą jedną parę butów i średnio wyglądające pończochy / whatever. Baza główna stylizacji jest dalej ta sama, nadal pójście na łatwiznę.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :)
    Najlepsze? Chyba dora_dorka
    Wszystkie są piękne
    Tinistas4everVL

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam tylko top (ten biały). Stylizacje najlepsze są u Soxo szczególnie ta pierwsza jest śliczna i u dora_dorka w tej pierwszej zmieniła bym tylko top i by było super .

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się zastosowanie tej sukienki jako topu z dłuższym tyłem. Dlatego najbardziej podoba mi się stylizacja Dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  7. Soxo_ poleciała! Jestem zahipnotyzowana obiema stylizacjami, fantastyczne... w tej drugiej czuję klimat lat 80 i słyszę Abbę w głośnikach :D pozostałe nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Soxo_ mnie pozytywnie zaskoczyła! Jej stylizacje piękne :D . A poza tym zauroczyłan się w drugiej stylizacji od dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi się stylizacje dora_dorka :)

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje fajne, najbardziej przekonuja mnie spodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najładniejsze stylizacje zrobiła Soxo i ta fryzura :D Sama kolekcja nie bardzo do mnie przemawia ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba najlepsze stylizacje zrobiła Soxo_ :) I dostawa MSW średnio mi się podoba, choć udało wam się wybrać nawet fajne ubrania :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń